Bebeğim normal duyuyor mu ?

Genellikle yapılan hata bebeklerde işitme kaybının belli bir yaşa gelinceye kadar anlaşılamayacağı veya anlaşılırsa tedavinin veya işitme cihazının belli bir yaştan sonra kullanılabileceği düşüncesidir. Gelişmiş yöntemlerle yenidoğanların bile işitme düzeyleri ölçülebilmektedir. Çocukların konuşmaya başlama yaşı olan 2 yaşından önce mutlaka gerekli tedavi yapılmalıdır. Bu dönemden sonra yapılan uygulamaların başarı şansı daha azdır.

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Delik kulak zarı olanlarda iltihaplı akıntı önemli midir?

Kulak zarındaki delinme ve sürekli iltihaplı akıntı ile karakterize kronik ortakulak infeksiyonları tehlikeli hale gelebilir.

Devamını Oku
Kulak kiri işitme kaybına yol açar mı?

İşitme kayıplarının en sık nedenlerinden olan kulak buşonu yaklaşık 30-40 decibel civarında bir işitme kaybına yol açabilir.

Devamını Oku
Kulaklıkla müzik dinlemek işitmenin azalmasına neden olur mu?

Yüksek sesin işitme üzerine kötü etkisi bilinen bir gerçektir. İşitmenin bozulması için hergün 6-7 saat süreyle 90 dB den daha yüksek bir sese maruz almak gerekir.

Devamını Oku